نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از تکذیب خبر بنزما تا خریدهای جدید

از تکذیب خبر بنزما تا خریدهای جدید

هفته های زیادی به پایان این فصل رقابت های اروپایی نمانده و شایعات در مورد خرید و فروش بازیکنان هر روز بیشتر می شود و خبرهای تیم یووه نیز هر روز بیش از گذشته می شود.

 

موضوع بازگشت الوارو موراتا ستاره ی اسپانیایی باشگاه یوونتوس به رئال مادرید، در هفته های گذشته به اوج خودش رسیده و حتی این بازیکن نیز از این شرایط ابزار نگرانی کرده است.

 

امروز منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید اعلام کردند:

 

باشگاه اسپانیایی رئال مادرید برای خرید روبرت لواندوفسکی در تلاش است و تصمیم دارند وی را با مبلغی بسیار بالا خریداری کند و این موضوع با آینده ی ورزشی مهاجم یووه ارتباط مستقیم دارد.

 

در صورتی که این انتقال صورت بگیرد و رئالی ها نتوانند بنزما را به فروش برسانند، آنگاه موراتا را از تیم یوونتوس پس خواهند گرفت و به یک تیم انگلیسی و حتی آلمانی خواهند فروخت.

 

رسانه های ایتالیایی امروز در خبری ویژه به انتقال بنزما به یووه پرداختند و گفتند:

 

تیم یوونتوس هیچ برنامه ای برای خرید بنزما ندارد و او در لیست خرید تیم تورینی مشاهده نمی شود و تمامی اخبار در این رابطه کذب می باشد.

 

فرانسوی ها در خبرهای امروز خود به فروش کاوانی پرداخته بودند و اعلام کردند که این بازیکن گلزن، در صورتی که خواهان بازی در ایتالیا باشد، تیم یوونتوس را انتخاب می کند و به سایر گزینه ها فکر نمی کند. ایناسو فرناندز یکی از ایجنت های فیفا گفت:

 

یوونتوس تیمی است که جذابیت های زیادی دارد و کاوانی در ایتالیا به این تیم فکر خواهد کرد و سایر تیم ها هیچ شانسی ندارند. او شاید بازی در سایر لیگ ها را نیز انتخاب کند و در این صورت یووه شانس کمی خواهد داشت زیرا تیم های انگلیسی با دلارهایی بالا برای خرید وی آماده هستند اما در ایتالیا فقط تورینی ها می توانند او را به خدمت بگیرند.

 

یوونتوسی ها در نظر دارند تا قرارداد قرضی لمینا بازیکن جوان خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کنند و برای این موضوع می خواهند نظر سران باشگاه مارسی را جلب کنند تا او را به مدت یک فصل دیگر امتحان کنند.

 

موضوع خرید بن عطیه برای فصل آینده به یکی از جدی ترین خبرهای روز یووه تبدیل شده و به نظر می رسد سران دو باشگاه در حال بررسی شرایط هستند. موضوع خرید قرضی و دائمی کردن آن چیزی است که یوونتوسی ها به شدت به دنبال آن هستند. منابع نزدیک به تیم یووه گفتند:

 

سران یوونتوس مذاکرات ابتدایی را برای خرید قرضی بن عطیه آغاز کرده اند و خرید کلی این بازیکن اصلا در دستور کار آنها قرار ندارد. مدیران یووه قرارداد قرضی یک ساله با مبلغی در حدود 2 الی 2. 5 میلیون یورو و حق خرید 22 میلیونی را می خواهند.

 

یک سایت فرانسوی امروز نوشت:

 

رابیوت ستاره ی باشگاه پاریس سنت ژرمن هنوز در لیست خرید یوونتوسی ها قرار دارد و تیم نقل و انتقالات یووه علاقه ی بسیار زیادی به این بازیکن دارند اما رقم های فروش این بازیکن بسیار بالا می باشد و این موضوع باعث شده تا روند مذاکرات، پیشرفت چندانی نداشته باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: